zaterdag 23 februari 2008

Vulcano Arenal




Gisteren zijn we met alle vrijwilligers naar Liberia getrokken en daar door Projects Abroad getrakteerd op een etentje in een Italiaans restaurant. De volgende morgen zijn we dan vertrokken naar de Vulkaan Arenal. De rit duurde meer dan 3 uur, maar het zicht was de moeite waard! Buiten neusberen, jungle en een prachtig meer, zijn we dan ook eindelijk de vulkaan tegengekomen. Na de lunch hebben we een canopytour gemaakt. Dat was echt superleuk, maar ook best beangstigend. Soms hingen we echt heel hoog, maar het uitzicht was dan ook prachtig. Morgenvroeg gaan we paardrijden in de jungle en tussen de watervallen. Ik kijk er al naar uit!!

1 opmerking:

zusje zei

heeey anneleen!

Prachtige foto's en echt mooie natuur zo te zien! ik moet eerlijk zeggen dat het toch een beetje kriebelt :D

Fijn toch te horen dat je het zo goed stelt! Hoe loopt het met kristof en jou? Ge weet dat er maar één schoonzusje is voor mij e ;) no metter what!

Ben heel de week goed ziek geweest, dus niet naar school geweest... Dus weer heel wat in te halen natuurlijk! bah!

Daarbuiten is het heel leuk dat tim en ik zoveel leuke spullekes kunnen kopen voor ons appartementje! bij deze dus ook welkom op onze housewarming... hihi en mijn kamer is dan ook vrji hé ;)

Kga sebiet naar kataract op één kijken samen met mama & tim. Dan stillekes naar bed om terug volop aan school te beginnen!

Tot de volgende
Dikke dikke kus